Mumbai: Maharashtra ve Karnataka arasındaki otobüs bağlantıları, yeni bir tırmanış nedeniyle Marathi-Kannada dil serisine asıldı. Maharashtra State Road Transport Corporation (MSRTC) ve Karnataka State Road Transport Corporation (KSRTC) ve Bengaluru dahil olmak üzere iki eyalet arasındaki neredeyse tüm otobüs operatörleri.
Sokakta Maha-K'Taka otobüs olarak uçuş fiyatları yükseliyor
Mumbai otobüsü Malak Sangathana başkan yardımcısı Murad Naik, “İki eyalet arasındaki neredeyse tüm özel otobüs operasyonları her iki ülkenin sınır bölgelerinde durdu.” Dedi.
Belgavi ve Kuzey Carnataka'daki komşu bölgeleri, Karnataka ve Maharashtra arasındaki onlarca yıllık bölgesel ve dilsel anlaşmazlığın odak noktasıydı. Sınır bölgesi önemli bir Marathi konuşmacı nüfusuna sahiptir ve son zamanlarda dilsel sorulara karşı birkaç protesto ve şiddete sahiptir.
Geçen hafta, Kannada'daki iki öğrenci ile yapılan bir anlaşmadan sonra Belagavi köyünde bir KSRTC otobüs şefi saldırıya uğradığı gerilimler patlak verdi. Cuma günü, Marathis konuşan bir MSRTC otobüs sürücüsünün Kannada yanlısı bir grup tarafından saldırıya uğradığı iddia edildi. Bu, Cumartesi akşamı Punes Swargate bölgesinde Shiv Sena (UBT) tarafından bir protestoya yol açtı ve otobüslerin karnataka kayıt numaraları ile siyah renkte bulaştı.
KSRTC ve silahları, Belgavi'den Maharashtra'nın çeşitli bölgelerine kadar her gün en az 120 otobüs işletirken, MSRTC güney eyaletine günlük 250 hizmet daha yürütüyor. Buna ek olarak, özel oyuncular tarafından yaklaşık 500 günlük hizmet işletilmektedir. Quellen, sınır alanlarındaki kaynama voltajının hükümetler arası iş hizmetlerinin neredeyse tamamına yol açtığını söylüyor. Kaynaklar, hizmetlerin gerilimler azalana kadar devam etmeyeceğini ekledi.
Etkilenen yollar arasında Mumbai, Thane, Pune, Dharashiv, Sangli, Solapur, Kolhapur, Sawantwadi, Belgavi, Mysuru, Bengaluru, Bijapur ve Niphani'de yer alan yollar var.
Mumbai'deki Malak Sangathana otobüsünden Naik, bu rotalarda bilet rezervasyonu yapan yolcuların iade edileceğini söyledi. “İnsanlar ayrıca biletlerini iptal ediyor ve diğer ulaşım araçlarını seçiyorlar.” Dedi.
Mumbai'den Bengaluru'ya seyahat etmek isteyen Sohail Kazi, kaynar gerilimler ve otobüs hizmetlerinin askıya alınması nedeniyle seyahat yolunu değiştirmek zorunda olduğunu söyledi.
“Bengaluru'ya doğrudan otobüs almak yerine, şimdi Goa'ya gidip oradan bir yolculukta başka bir otobüse bineceğim” dedi. Maharashtra'daki Kolhapur üzerinden seyahat etme seçeneği olmasına rağmen, Kazi orada mahsur kalmaktan veya devlet sınırını geçmeye hazır taksi şoförlerinden kaçmaktan korkuyordu.
Gelişmeler Mumbai ve Bengaluru arasında hava fiyatları gönderdi £Bazı durumlarda 30.000. Pazar günü, Indigo'nun akşam geç saat uçuş biletleri Mumbai'den Bengaluru'ya satıldı £17.500, Akasa Airs akşam geç saatlerde uçuş olarak derecelendirildi £12.000. Air India'nın uçuşu en pahalıydı. £30.000. Bengaluru'dan Mumbai'ye uçuşlar için tarifeler Pazar günü von von'dan yeterliydi £10.000 ila £23.000.
Her iki eyalet hükümetleri de toplu taşıma araçlarının yeniden başlamasını talep etmeden önce yasal ve düzen durumunu değerlendiriyor, yüksek rütbeli memurlar gelişmeleri izleyen memurlar.
Sokakta Maha-K'Taka otobüs olarak uçuş fiyatları yükseliyor
Mumbai otobüsü Malak Sangathana başkan yardımcısı Murad Naik, “İki eyalet arasındaki neredeyse tüm özel otobüs operasyonları her iki ülkenin sınır bölgelerinde durdu.” Dedi.
Belgavi ve Kuzey Carnataka'daki komşu bölgeleri, Karnataka ve Maharashtra arasındaki onlarca yıllık bölgesel ve dilsel anlaşmazlığın odak noktasıydı. Sınır bölgesi önemli bir Marathi konuşmacı nüfusuna sahiptir ve son zamanlarda dilsel sorulara karşı birkaç protesto ve şiddete sahiptir.
Geçen hafta, Kannada'daki iki öğrenci ile yapılan bir anlaşmadan sonra Belagavi köyünde bir KSRTC otobüs şefi saldırıya uğradığı gerilimler patlak verdi. Cuma günü, Marathis konuşan bir MSRTC otobüs sürücüsünün Kannada yanlısı bir grup tarafından saldırıya uğradığı iddia edildi. Bu, Cumartesi akşamı Punes Swargate bölgesinde Shiv Sena (UBT) tarafından bir protestoya yol açtı ve otobüslerin karnataka kayıt numaraları ile siyah renkte bulaştı.
KSRTC ve silahları, Belgavi'den Maharashtra'nın çeşitli bölgelerine kadar her gün en az 120 otobüs işletirken, MSRTC güney eyaletine günlük 250 hizmet daha yürütüyor. Buna ek olarak, özel oyuncular tarafından yaklaşık 500 günlük hizmet işletilmektedir. Quellen, sınır alanlarındaki kaynama voltajının hükümetler arası iş hizmetlerinin neredeyse tamamına yol açtığını söylüyor. Kaynaklar, hizmetlerin gerilimler azalana kadar devam etmeyeceğini ekledi.
Etkilenen yollar arasında Mumbai, Thane, Pune, Dharashiv, Sangli, Solapur, Kolhapur, Sawantwadi, Belgavi, Mysuru, Bengaluru, Bijapur ve Niphani'de yer alan yollar var.
Mumbai'deki Malak Sangathana otobüsünden Naik, bu rotalarda bilet rezervasyonu yapan yolcuların iade edileceğini söyledi. “İnsanlar ayrıca biletlerini iptal ediyor ve diğer ulaşım araçlarını seçiyorlar.” Dedi.
Mumbai'den Bengaluru'ya seyahat etmek isteyen Sohail Kazi, kaynar gerilimler ve otobüs hizmetlerinin askıya alınması nedeniyle seyahat yolunu değiştirmek zorunda olduğunu söyledi.
“Bengaluru'ya doğrudan otobüs almak yerine, şimdi Goa'ya gidip oradan bir yolculukta başka bir otobüse bineceğim” dedi. Maharashtra'daki Kolhapur üzerinden seyahat etme seçeneği olmasına rağmen, Kazi orada mahsur kalmaktan veya devlet sınırını geçmeye hazır taksi şoförlerinden kaçmaktan korkuyordu.
Gelişmeler Mumbai ve Bengaluru arasında hava fiyatları gönderdi £Bazı durumlarda 30.000. Pazar günü, Indigo'nun akşam geç saat uçuş biletleri Mumbai'den Bengaluru'ya satıldı £17.500, Akasa Airs akşam geç saatlerde uçuş olarak derecelendirildi £12.000. Air India'nın uçuşu en pahalıydı. £30.000. Bengaluru'dan Mumbai'ye uçuşlar için tarifeler Pazar günü von von'dan yeterliydi £10.000 ila £23.000.
Her iki eyalet hükümetleri de toplu taşıma araçlarının yeniden başlamasını talep etmeden önce yasal ve düzen durumunu değerlendiriyor, yüksek rütbeli memurlar gelişmeleri izleyen memurlar.