Vietjet Air uçuşu ertelendi; Mumbai Havalimanı’nda mahsur kalan yolcular | Bombay’dan Haberler

betül

Member
Mumbai’den bir Ho Chi Minh-Bali Vietjet Air uçuşu, uçağa biniş tamamlandıktan sonra Cuma günü yeniden planlandı. Yolcular, 300’den fazla yolcuya yiyecek veya su verilmediğini ve uçakla dışarı çıkmadan önce klimanın (AC) bir saatten fazla çalışmadığını söyledi.


Ayrılan yolcular. (ANI)

“Dört kişilik bir aile ve başka bir arkadaşımın ailesiyle Bali’ye seyahat ettim. [Indonesia] Ho Chi Minh hakkında [Vietnam] Vietjet Air uçuşuyla [scheduled to depart] Perşembe günü saat 23:30’da. Yolculardan biri olan Pankaj Agrawal, “Uçağa bindirildik ve her 30 dakikada bir teknik bir sorun nedeniyle uçağın rötar yaptığı ve yarım saat sonra kalkacağı söylendi” dedi.

Uçakta oturduklarını ve klimanın bir saatten fazla çalışmadığını sözlerine ekledi. “Orada yaşlılar ve küçük çocuklar vardı. Yolculara yiyecek ve su ikram edilmedi. Yemeklerini önceden rezerve eden yolculara bile yemek servisi yapılmadı. [food]dedi.

“Bize saat 16:30’da Ho Chi Minh Şehrine bir uçuş ayarlayacaklarını söylediler. Ancak ailemin şimdi Bali’ye nasıl seyahat edeceği konusunda netlik yok.”

Başka bir yolcu, havayolu temsilcisi olmadığını ve yolcu işlemlerinin dört ila beş kişiye yaptırıldığını söyledi.

Press Trust of India haber ajansı, adı açıklanmayan bir yolcunun sabah 7 civarında uçaktan indiğini ve göçmenlik bölgesine geri götürüldüğünü söylediğini aktardı.

VietJet Air yaptığı açıklamada, uçuşun operasyonel nedenlerle ertelendiğini söyledi. Başlangıçta Cuma günü saat 01:00’de yapılması planlanan Ho Chi Minh Şehri uçuşu, Cuma günü saat 20:30’da yeniden planlandı. “Bu yeniden planlama bazı uçuşları etkiledi.”

Açıklamada, etkilenen uçuşlardaki yolculara yardım edileceği belirtildi. “…oteller, yeme-içme ve diğer destekler [were being provided] Bireysel yolcu isteklerine tabidir. Talihsiz olsa da, yolcu güvenlik standartlarının devlet standartlarına uygun olmasını sağlamak için operasyonel nedenlerle uçuş sürelerini değiştirmek havayolu endüstrisinde yaygın bir uygulamadır. Havayolu içtenlikle özür diler…”