Bombay: E-challans düzenlediğinin kanıtı olarak tek bir görselle yetinmeyen özel otobüs işletmecileri, eyalet hükümetini para cezası için gerekçe olarak ihlaline dair en az dört görsel veya CCTV kanıtı kullanma politikası uygulamaya çağırdılar.
HT resmi
Özel otobüs operatörleri derneği – Mumbai Bus Malak Sanghatana – ayrıca eyalet hükümetinden yaklaşık 1,5 milyon avro değerindeki e-challanlardan vazgeçmesini istedi. ₹2021 ile 22 arasında 63 crore toplandı.
Dernek, eyalet hükümetiyle yakın zamanda yaptığı bir toplantıda, para cezasına çarptırılan otobüslerin %85’inin yalnızca tek bir plaka fotoğrafına tıklandığını ve bunun yetersiz kanıt olduğunu söyledi.
“15.000’den fazla otobüsten oluşan filonun neredeyse tamamı E-Challans aldı. Bunların %85’i cep telefonunda araç numarasını gösteren tek bir fotoğrafa tıkladığı için ceza alan kişiler. Bunu kanıtlamak için en az dört fotoğraf olması gerektiğinden, bunu devlet yetkilileriyle görüştük ve onlardan bu E-Challan’ları listeden çıkarmalarını istedik. Mumbai Otobüsü Malak Sanghatana’dan Malik Patel, ulaşım merkezlerinde CCTV tarafından netlik sağlayan fotoğraflar veya görüntülerle ilgili bir sorunumuz yok” dedi.
Şehirde ve büyükşehir bölgesinde T izinli yaklaşık 37.000 araç kullanılıyor. İzin, araçların sınırlı bir süre için iş veya yolcu taşımacılığı için şehir dışına çıkmasına izin verir. Buna ticari ofislere ve okullara hizmet veren 15.000’den fazla otobüs dahildir, geri kalanı ise toplayıcı kabin platformlarında, devlet dairelerinde veya özel ofislerde çalışan sarı plakalı dört tekerlekli otobüslerdir.
Otobüs derneği, her otobüsün asgari borcu olduğunu iddia ediyor. ₹Geçen yıl E-Challan olarak 50-60.000. Bu onunla birlikte gelir ₹75 crore ya da öylesine. Bus Malak Sanghatana tarafından belirtildiği gibi %85 varsayarsak, bu durumda miktar yaklaşıktır. ₹63 crore, E-Challans tarafından affedilecek.
Bu sanghatana tarafından yazılan bir mektupta, “Motorlu Taşıtlar Yasası’nın ilgili hükümlerine uyulmadan verilen tüm e-challan’lar geri çekilmelidir.” sokağa park edilmiş olanlar da geri çekilmelidir.
Sanghatana, Covid-19 sırasında otobüslerinin E-Challans’ın verildiği yolun kenarına park edildiğini iddia etti. Üyeleri, pandemi döneminde araçların trafik ışıklarında durmaması vb. durumlarda kullanılan T onaylı araçlara da ceza kesildiğini iddia ediyor. Dernek, sokağa çıkma yasağının uygulandığı iki yıl boyunca özel otobüs ve taksilerin trafiğe çıkmadığını, araç sahiplerini ve sürücüleri korkunç mali krizlere soktuğunu ve bu nedenle bu e-challan’ların affedilmesi gerektiğini iddia ediyor.
HT resmi
Özel otobüs operatörleri derneği – Mumbai Bus Malak Sanghatana – ayrıca eyalet hükümetinden yaklaşık 1,5 milyon avro değerindeki e-challanlardan vazgeçmesini istedi. ₹2021 ile 22 arasında 63 crore toplandı.
Dernek, eyalet hükümetiyle yakın zamanda yaptığı bir toplantıda, para cezasına çarptırılan otobüslerin %85’inin yalnızca tek bir plaka fotoğrafına tıklandığını ve bunun yetersiz kanıt olduğunu söyledi.
“15.000’den fazla otobüsten oluşan filonun neredeyse tamamı E-Challans aldı. Bunların %85’i cep telefonunda araç numarasını gösteren tek bir fotoğrafa tıkladığı için ceza alan kişiler. Bunu kanıtlamak için en az dört fotoğraf olması gerektiğinden, bunu devlet yetkilileriyle görüştük ve onlardan bu E-Challan’ları listeden çıkarmalarını istedik. Mumbai Otobüsü Malak Sanghatana’dan Malik Patel, ulaşım merkezlerinde CCTV tarafından netlik sağlayan fotoğraflar veya görüntülerle ilgili bir sorunumuz yok” dedi.
Şehirde ve büyükşehir bölgesinde T izinli yaklaşık 37.000 araç kullanılıyor. İzin, araçların sınırlı bir süre için iş veya yolcu taşımacılığı için şehir dışına çıkmasına izin verir. Buna ticari ofislere ve okullara hizmet veren 15.000’den fazla otobüs dahildir, geri kalanı ise toplayıcı kabin platformlarında, devlet dairelerinde veya özel ofislerde çalışan sarı plakalı dört tekerlekli otobüslerdir.
Otobüs derneği, her otobüsün asgari borcu olduğunu iddia ediyor. ₹Geçen yıl E-Challan olarak 50-60.000. Bu onunla birlikte gelir ₹75 crore ya da öylesine. Bus Malak Sanghatana tarafından belirtildiği gibi %85 varsayarsak, bu durumda miktar yaklaşıktır. ₹63 crore, E-Challans tarafından affedilecek.
Bu sanghatana tarafından yazılan bir mektupta, “Motorlu Taşıtlar Yasası’nın ilgili hükümlerine uyulmadan verilen tüm e-challan’lar geri çekilmelidir.” sokağa park edilmiş olanlar da geri çekilmelidir.
Sanghatana, Covid-19 sırasında otobüslerinin E-Challans’ın verildiği yolun kenarına park edildiğini iddia etti. Üyeleri, pandemi döneminde araçların trafik ışıklarında durmaması vb. durumlarda kullanılan T onaylı araçlara da ceza kesildiğini iddia ediyor. Dernek, sokağa çıkma yasağının uygulandığı iki yıl boyunca özel otobüs ve taksilerin trafiğe çıkmadığını, araç sahiplerini ve sürücüleri korkunç mali krizlere soktuğunu ve bu nedenle bu e-challan’ların affedilmesi gerektiğini iddia ediyor.