Öncelikli Geçiş(ed): BEST’in dijital biletleme sistemi çalışmıyor | Bombay’dan Haberler

betül

Member
Bombay: Brihanmumbai Electric Supply and Transport’un (BEST) dijital ilk hamleleri Çarşamba günü, çok lanse edilen Chalo kartını ve uygulamasını kullanan yolcuların biniş otobüslerine öncelik veremeyince suya düştü – bu onlara daha önce verilmiş bir sözdü.


KEM Hastanesi, Wadala, Matunga, Parallel ve daha fazlasına giden rotaların başlangıç noktası olan Dadar Doğu tren istasyonunun önünde bir BEST çalışanı, “Bugün uçağa binmeyi bekleyen bu kadar çok insanı yönetmek zorlaştığı için sistemi uygulamaya koymadık” dedi. Uzun kuyruklar oluştu ve kondüktörler yolculara öncelik tanımadan bilet verdi. (Vijay Bate/HT Fotoğrafı)

Otobüs duraklarında ve depolarda yolcular için tek bir sıra vardı, hem normal yolcular hem de dijital karta sahip olanlar otobüse önce binmek zorundaydı. Nakliye şirketi, son birkaç haftadır bu girişimin başlatılmasını teşvik ediyor – çeşitli depolara, Chalo Kartına/Uygulamasına sahip olanların tercih edildiğini açıklayan bildirimler asıldı.

BEST kaynaklarına göre, yolcular için ayrı hatlarla gün iyi başlarken, öğleden sonra şehir genelindeki otobüs kondüktörleri ilk gelenlere bilet dağıtıyordu – herkes tek bir hatta toplandı.

KEM Hastanesi, Wadala, Matunga , Parel ve daha fazlasına giden rotaların başlangıç noktası olan Dadar Doğu tren istasyonunun dışında bir BEST çalışanı, “Uçağa binmeyi bekleyen bu kadar çok insanı yönetmek zorlaştığı için bugün sistemi uygulamadık” dedi. Uzun kuyruklar oluştu ve kondüktörler yolculara öncelik tanımadan bilet verdi.

“Yaşlılar, çocuklu aileler ve diğer yolcular sıraya girdi. Bir uygulama veya kart gösteremedikleri için gereksiz yere rahatsız edilmelerini istemedik” dedi.

Ancak başka bir BEST yetkilisi, “Otobüslere binerken karta ve aplikasyona sahip olan yolculara gerçekten öncelik verilen yerler vardı. Gün ilerledikçe bu girişimin yavaş yavaş ivme kaybedip kaybetmediğini görmemiz gerekiyor.”

BEST yönetimi, e-bilete geçiş yapan yolcu sayısının arttığını iddia etti. “Son rakamlara göre günlük ortalama 4.000’den fazla yolcu Chalo kartını, 1.20.000 yolcu ise Chalo uygulamasını otobüs bileti almak için kullanıyor. Toplamda 40.000’den fazla kişi Chalo uygulamasını indirdi ve 6.41.000’den fazla kişi Chalo kartını satın aldı” dedi.

Her gün yaklaşık 35.000 yolcu, yaklaşık 2.900 otobüslük bir filo aracılığıyla 405 güzergahta BEST otobüslerine biniyor. Yoldan çekilen 400 CNG’li otobüsten 10’dan fazlası filoya geri döndü.

“İdeal olarak yönetim, bunu Chalo Card ve Chalo Uygulamasının popüler olduğu belirli rotalarda pilot olarak başlatmalıydı. BEST komitesinin eski üyesi ve sendika lideri Sunil Ganacharya, “Yer personeli, uçağa biniş önceliği verilmeyen taşıtlardan gelen şikayetlerle dolup taşıyor” dedi.

“Sıranın en önünde durdum ve çok sonra gelen ve benden önce otobüse binen insanları buldum. Sorulduğunda şefler bize bu girişimi anlattı. Bir Borivali sakini olan Chetan Patil, “Bunu trafiğin yoğun olduğu saatlerde yapmamalılardı” dedi.