Navi Mumbai: Navi Mumbai Belediye Şirketi (NMMC), e-başvuru işlemini kolaylaştırmak için mevcut şikayet giderme sistemini güncelledi ve aynı zamanda vatandaşların bölgedeki yolların ve kanalizasyonun durumuyla ilgili şikayetlerini doğrudan iletebilecekleri özel bir WhatsApp numarası ekledi.
Vatandaşlar bölgelerindeki yol ve kanalizasyonların durumuna ilişkin şikâyetlerini doğrudan iletebiliyorlar. (Praful Gangurde / HT fotoğrafı)
'Daksh Uygulaması' adı verilen yenilenen sistem aracılığıyla alınan şikayetler derhal yol onarımlarından sorumlu yükleniciye iletilecek ve şehir yönetiminin mühendislik departmanı sorunu 24 saat içinde çözmeye çalışacak.
Benzer şikayetler 8424949888 numaralı WhatsApp numarası aracılığıyla da gönderilebilir.
“Mühendislik departmanı, kamu tesislerinde idare tarafından yürütülen projelerin ve çalışmaların ilerleyişini izlemek için Daksh uygulamasını başlattı. Önceki uygulamanın güncellenmiş bir sürümüdür. Ayrıca belirli bir WatsApp numarası etkinleştirildi
Böylece vatandaşların çukurlarla dolu kısımlar gibi kötü yol koşulları hakkında şikayette bulunabilmesini sağladık” dedi mühendis Shirish Aradhwad.
Elektrik ve su kesintileriyle ilgili şikayetler için ayrı WhatsApp numaraları da devreye alındı. Elektrik arızası durumunda vatandaşlar 8421033099 numaralı telefonu arayarak, su temini ile ilgili şikayetlerini ise 8419900480 numaralı telefondan arayarak endişelerini dile getirebilirler.
“WhatsApp veya uygulama üzerinden yapılan şikayetler, destekleyici görsellerle birlikte gönderilmelidir. Yıllık bakımdan sorumlu yükleniciye bilgi verilecek ve ilgili departmandaki mühendisler sorunu araştırıp talimat verecek
Yapılacak onarım işinin türü. Bir NMMC yetkilisi, tamamlanan çalışmanın fotoğrafları daha sonra numaraya veya uygulamaya yüklenecek” dedi.
Şikayet teknik departman tarafından incelendikten sonra kapatılacaktır. Yetkili, “Şikayetin uygulama üzerinden yapılması durumunda çalışma makbuzu düzenlenecektir” dedi.
Bununla birlikte, bölge sakinleri şikayetlerini mevcut ücretsiz 18002223092310 numaralarından veya şirketin web sitesi www. nmmc.gov.in.
Vatandaşlar bölgelerindeki yol ve kanalizasyonların durumuna ilişkin şikâyetlerini doğrudan iletebiliyorlar. (Praful Gangurde / HT fotoğrafı)
'Daksh Uygulaması' adı verilen yenilenen sistem aracılığıyla alınan şikayetler derhal yol onarımlarından sorumlu yükleniciye iletilecek ve şehir yönetiminin mühendislik departmanı sorunu 24 saat içinde çözmeye çalışacak.
Benzer şikayetler 8424949888 numaralı WhatsApp numarası aracılığıyla da gönderilebilir.
“Mühendislik departmanı, kamu tesislerinde idare tarafından yürütülen projelerin ve çalışmaların ilerleyişini izlemek için Daksh uygulamasını başlattı. Önceki uygulamanın güncellenmiş bir sürümüdür. Ayrıca belirli bir WatsApp numarası etkinleştirildi
Böylece vatandaşların çukurlarla dolu kısımlar gibi kötü yol koşulları hakkında şikayette bulunabilmesini sağladık” dedi mühendis Shirish Aradhwad.
Elektrik ve su kesintileriyle ilgili şikayetler için ayrı WhatsApp numaraları da devreye alındı. Elektrik arızası durumunda vatandaşlar 8421033099 numaralı telefonu arayarak, su temini ile ilgili şikayetlerini ise 8419900480 numaralı telefondan arayarak endişelerini dile getirebilirler.
“WhatsApp veya uygulama üzerinden yapılan şikayetler, destekleyici görsellerle birlikte gönderilmelidir. Yıllık bakımdan sorumlu yükleniciye bilgi verilecek ve ilgili departmandaki mühendisler sorunu araştırıp talimat verecek
Yapılacak onarım işinin türü. Bir NMMC yetkilisi, tamamlanan çalışmanın fotoğrafları daha sonra numaraya veya uygulamaya yüklenecek” dedi.
Şikayet teknik departman tarafından incelendikten sonra kapatılacaktır. Yetkili, “Şikayetin uygulama üzerinden yapılması durumunda çalışma makbuzu düzenlenecektir” dedi.
Bununla birlikte, bölge sakinleri şikayetlerini mevcut ücretsiz 18002223092310 numaralarından veya şirketin web sitesi www. nmmc.gov.in.