Pazar günü Free Press Journal, Yashwantrao Chavan Mumbai-Pune Otoyolu'ndaki Panvel'deki Mumbai Şehri'ne giden çıkışın altı ay boyunca kapatılacağını bildirdi.
(Temsilci Görüntü) Yashwantrao Chavan Pune Mumbai ekspresyonunun Mumbai'ye bağlı yolundaki Kalamboli kavşağını iyileştirmek için projenin bir parçası olarak Kalamboli çemberinde yeni bir transfer ve bir alt geçit inşa edilmiştir.
Kapanış, Maharashtra State Road Development Corporation (MSRDC) tarafından gerçekleştirilen Kalamboli Kavşağı Koruyucu Projesi'nin bir parçası olarak Kalamboli Circle'da yeni bir transfer ve bir alt geçitin inşasından kaynaklanmaktadır.
Motorlu Taşıtlar Yasası'na göre düzenleme, polis komiseri (trafik), Navi Mumbai Tirupati Kakade tarafından yayınlandı. Raporda, kapanış inşaat çalışması tamamlanana kadar uygulanıyor.
DCP Kakade, “Proje tamamlanır tamamlanmaz, Kalamboli çemberindeki trafik sıkışıklığının çıktısı çözülecek.” Dedi.
Polis memurlarına göre Navi Mumbai'den polis memurları, Panvel, Mumbra ve Jawaharlal Nehru'nun liman güvenine doğru hafif ve ağır ulaşım da dahil olmak üzere her türlü aracı etkileyeceklerdi. Bölgede düzgün bir yapı sağlamak ve aşırı yüklemeyi önlemek için kapatma uygulanır.
Raporda ayrıca Panvel'deki Mumbai'ye çıkış kullanan yolcular için alternatif yollardan da bahsetti.
Panvel, Goa ve JNPT'ye doğru Mumbai-Pune otoyolundaki araçlar, hedeflerine ulaşmak için Konphata'daki Palaspe Circle (9.600 km) ile NH-48'e yönlendirildi.
Pune'den Mumbai'ye ve Taloja, Kalyan ve Shilphata'ya giden araçlar, Panvel-Sion otoyolunda doğrudan 1.200 km'den devam etmelidir.
Mumbai-Pune Otoyolu, Hindistan'ın 94.5 km'lik ve Mumbai ve Pune arasındaki seyahat süresini yaklaşık 2 ila 2,5 saate kadar önemli ölçüde kısaltan ilk altı şeritli, tamamen erişilebilir otobanıdır.
2002 yılında aşırı yüklenmiş eski Mumbai-Pune Otoyolu'nu (NH-48) açtı ve Bengaluru, Goa ve Güney Hindistan'a yönelik yolcu ve ticari trafik için önemli bir koridor görevi gördü.
Otoyolda Bhatan, Madap ve Kamshet tünelleri de dahil olmak üzere çeşitli tünellere sahiptir ve gelir için büyük plazaları göstermiştir. Otomobiller için 80 km/s hız sınırı ile Sahyadri tepelerinde, özellikle muson sırasında pitoresk bir yolculuk sunar. Artan araç trafiği nedeniyle, aşırı yüklerin kolaylaştırılması için ek sokakların inşası ve atlatma da dahil olmak üzere genişleme projeleri devam etmektedir.
(Temsilci Görüntü) Yashwantrao Chavan Pune Mumbai ekspresyonunun Mumbai'ye bağlı yolundaki Kalamboli kavşağını iyileştirmek için projenin bir parçası olarak Kalamboli çemberinde yeni bir transfer ve bir alt geçit inşa edilmiştir.
Kapanış, Maharashtra State Road Development Corporation (MSRDC) tarafından gerçekleştirilen Kalamboli Kavşağı Koruyucu Projesi'nin bir parçası olarak Kalamboli Circle'da yeni bir transfer ve bir alt geçitin inşasından kaynaklanmaktadır.
Motorlu Taşıtlar Yasası'na göre düzenleme, polis komiseri (trafik), Navi Mumbai Tirupati Kakade tarafından yayınlandı. Raporda, kapanış inşaat çalışması tamamlanana kadar uygulanıyor.
DCP Kakade, “Proje tamamlanır tamamlanmaz, Kalamboli çemberindeki trafik sıkışıklığının çıktısı çözülecek.” Dedi.
Polis memurlarına göre Navi Mumbai'den polis memurları, Panvel, Mumbra ve Jawaharlal Nehru'nun liman güvenine doğru hafif ve ağır ulaşım da dahil olmak üzere her türlü aracı etkileyeceklerdi. Bölgede düzgün bir yapı sağlamak ve aşırı yüklemeyi önlemek için kapatma uygulanır.
Raporda ayrıca Panvel'deki Mumbai'ye çıkış kullanan yolcular için alternatif yollardan da bahsetti.
Panvel, Goa ve JNPT'ye doğru Mumbai-Pune otoyolundaki araçlar, hedeflerine ulaşmak için Konphata'daki Palaspe Circle (9.600 km) ile NH-48'e yönlendirildi.
Pune'den Mumbai'ye ve Taloja, Kalyan ve Shilphata'ya giden araçlar, Panvel-Sion otoyolunda doğrudan 1.200 km'den devam etmelidir.
Mumbai-Pune Otoyolu, Hindistan'ın 94.5 km'lik ve Mumbai ve Pune arasındaki seyahat süresini yaklaşık 2 ila 2,5 saate kadar önemli ölçüde kısaltan ilk altı şeritli, tamamen erişilebilir otobanıdır.
2002 yılında aşırı yüklenmiş eski Mumbai-Pune Otoyolu'nu (NH-48) açtı ve Bengaluru, Goa ve Güney Hindistan'a yönelik yolcu ve ticari trafik için önemli bir koridor görevi gördü.
Otoyolda Bhatan, Madap ve Kamshet tünelleri de dahil olmak üzere çeşitli tünellere sahiptir ve gelir için büyük plazaları göstermiştir. Otomobiller için 80 km/s hız sınırı ile Sahyadri tepelerinde, özellikle muson sırasında pitoresk bir yolculuk sunar. Artan araç trafiği nedeniyle, aşırı yüklerin kolaylaştırılması için ek sokakların inşası ve atlatma da dahil olmak üzere genişleme projeleri devam etmektedir.