Dy CM Pawar, Mumbai-Nashik otoyolundaki trafik sorunlarına son verilmesi gerektiğini söylüyor; hatalı yetkililerin açığa alınmasına karşı uyardı | M

betül

Member
Mumbai, Maharashtra Başbakan Yardımcısı Ajit Pawar Perşembe günü, Mumbai-Nashik otoyolunda trafik akışının 10 gün içinde düzgün olmaması durumunda yönetime, sorumlu memurun görevden alınması talimatını verdi. Ayrıca yetkililerden, çukurlar doldurulana ve yol onarılıncaya kadar Mumbai-Nashik otoyolunda ücret tahsilatının durdurulması yönünde bir teklif sunmalarını istedi. “Yetkililerin halkla birlikte trafik sıkışıklık noktalarını incelemesi ve bir trafik yönetim planı hazırlaması gerekiyor. Verimli yönetim sağlamak için trafiği drone ile düzenli olarak izlemeniz gerekir. Karayolunda çukur, alt geçit ve üst geçit çalışmalarından kaynaklanan trafik sıkışıklığının önemli ölçüde azaltılması yönünde talimat verildi” dedi. Pawar, orijinal yola eşdeğer alternatif beton yollar oluşturulmadan hiçbir yeni çalışmanın onaylanmaması gerektiğini belirterek, olası tüm önlemlerin öncelikli olarak uygulanması talimatını verdi. “Maharashtra hükümeti gerekli tüm desteği sağlayacaktır. Ancak bu otoyoldaki trafik önümüzdeki 10 gün içinde düzgün olmazsa, sorumlu memurun görevine son verilecek,” diye talimat verdi Ajit Pawar, perşembe günü çalışma departmanının baş sekreter yardımcısına talimat verdi. Pawar'ın başkanlığı altında, kuzey Maharashtra ile eyalet başkenti arasında önemli ve hayati bir bağlantı olan Mumbai-Nashik otoyolunun iyileştirilmesi için Mantralaya'daki yönetim kurulu odasında bir toplantı düzenlendi. Şu anda Asangaon ve Vashind dahil birçok yerde üst geçit çalışmaları sürüyor. Yağışlar nedeniyle oluşan çukurlar sürücülere büyük sıkıntı yaşattı ve Nashik ile Mumbai arasındaki yolculuk süresini 8 ila 10 saate çıkardı. “Bu ciddi bir sorun. Durumu yatıştırmak için acil onarımlar yapılması gerekiyor. Çukurların zamanında onarılması araç hızını artırarak zamandan tasarruf sağlayabilir. Ancak otoyol müteahhidi ihmalkar davrandı. Pawar, Hindistan Ulusal Karayolu İdaresi yetkilileri ve temsilcilerinin çukurları ve hasarlı yolları ortaklaşa incelemesi ve drone Haberları çekmesi gerektiğini söyledi. Pawar, “Çukurlar doldurulana ve otoyol onarılıncaya kadar bu otoyolda ücret tahsilatının durdurulması önerisi masaya yatırılmalıdır” dedi. Son birkaç yıldır Mumbai-Nashik Otoyolunda iyileştirmeler, genişleme, üst geçitler ve alt geçitler gibi çeşitli çalışmaların, otoyoldaki trafik sıkışıklığını temizleme koordinasyon sorumluluğunun ek şefe verildiğini de sözlerine ekledi. Engellilerin sekreteri oldu. Pawar, yetkililerin tedbirleri önümüzdeki 10 gün içinde uygulamak için NHAI, Maharashtra Eyalet Yol Geliştirme Şirketi, Bayındırlık Dairesi, trafik polisi ve Bhiwandi, Kalyan ve Nashik belediye meclisleriyle koordinasyon kurması gerektiğini söyledi. Otoyolda araç arızası nedeniyle trafikte aksamalar yaşandığını belirten Pawar, trafik polisinin bu tür araçları hızla kaldırmak için 40 tonluk vinçleri devreye sokmak zorunda kaldığını söyledi. “NHAI ve MSRDC trafik polisine finansman sağlamalı. Yoğun saatlerde trafik sıkışıklığını izlemek için drone'lar kullanılmalıdır. Trafik kontrolü için Home Guard'ın desteği kullanılmalıdır. MSRDC tarafından trafik polisine sağlanan amirlere üniforma verilmelidir. Başbakan Yardımcısı, “Gerekli kaynak Planlama Komisyonu tarafından sağlanacak” dedi.


HT resmi


Bu makale, metinde herhangi bir değişiklik yapılmadan otomatik bir haber ajansı akışından oluşturulmuştur.