Bir kasaba, gezginler için haydut bir kasaba haline geldiğinde | Bombay’dan Haberler

betül

Member
Pazartesi günü Shivaji Park’taki polis karakoluna bir grup koşucu ve koşucu geldi ve şehirdeki yürüyüşçüler ve koşucular için güvenlik çağrısında bulundu. Fitness tutkunları da dahil olmak üzere endişeli vatandaşlar, Pazar günü Lake Worli Face’te sabah koşusu sırasında hızla giden bir arabanın çarptığı özel bir şirketin genel müdürü 58 yaşındaki Rajalakshmi Vijay Ramakrishnan’ın ölümünü protesto etmek için toplandı.


Bir kasaba, gezginler için haydut bir kasaba haline geldiğinde

Ramakrishnan’ın ölümü, Mumbai’nin yürüyüş ve vatandaş güvenliği ile ilişkisini yeniden ön plana çıkardı ve şehir kendini yeniden keşfederken çoğu patika kapandı.

Birden fazla altyapı ve inşaat projesi şehri alt üst ederken, hayallerin gerçekleştiği bir şehre sürekli insan akışına uyum sağlayan pragmatik şehir planlamasının olmaması, küçük işletmelerin sokaklara taşması anlamına geliyordu. Birlikte yaygın sivil ilgisizliğe bir ayna tutuyorlar.

Uzmanlar, Mumbai’de bir kişinin günlük işe gidiş gelişinin yüzde 55’ini yürümenin oluşturduğunu ve yürümeyi seven şehrin sakat kaldığını söylüyor.

Yürümenin artık kesin olmadığı, Team HT’nin bunu şehrin farklı yerlerinde ve banliyölerde denediği kanıtlanmıştır. Caddelerin ve kaldırımların bir kısmı inşaat malzemeleri ve dikkatsizce dökülen molozlarla dolu ve işportacıların yaygın akını birçok yerde 10 dakikalık bir yürüyüşü bile zorlaştırıyor.

Başbakan Eknath Shinde kabul etti €Eylül 2022 Bombay güzelleştirme projesi için her istasyonun tahsis edildiği 1700 crore €30 cr. Saldırıya uğramadıkları yerlerde patikalar yeniden inşa edilecek. Brihanmumbai Municipal Corporation’a (BMC) göre, şehir genelinde devam eden altyapısı ve özel inşaatı olan yaklaşık 5000 site var.

Mumbai Kent Merkezi Baş Direktörü Pankaj Joshi şunları söyledi: “Dünya çapında en yüksek öncelik yayalara veriliyor, ardından toplu taşıma ve özel araçlar geliyor. Kentsel Hindistan’da ise tam tersi.”

Joshi, Mumbaikarların çoğunun yürümeyi sevdiği için, Hindistan Yol Kongresi standartlarına uygun olarak bir yaya önceliği politikasının zorunlu kılınması gerektiğini ekledi. Uygun yol kavşakları ve rampalara olan ihtiyacı vurgulayarak, “Kitlesel göç için iyi patikalara olan ihtiyacı fark etmemizin tam zamanı” dedi.

BMC Komiseri ve Yöneticisi Iqbal Chahal, bütçe konuşmasında önce yaya politikasını yeniden paketledi ve bu yıl BMC’nin 30 fit genişliğindeki tüm ana yolların yanı sıra patikaların eksik veya kötü durumda olduğu yerler için patika tesislerinin haritasını çıkaracağına söz verdi. Chahal ayrıca yürümeyi kolaylaştırmak için hızlı bir şekilde yeni beton beton patikalar inşa etme sözü vermişti. €Bu amaçla 200 crore tahsis edildi. BMC Yollar Departmanının, görevi yerine getirmek için şehir yol planlamacılarını işe aldığını söylemişti. Düzenlendikten sonra, bu patikalar dolaşmak için bir zevk olacak.