MUMBAI: Mumbai Trans Harbor Link (MTHL) olarak da adlandırılan Hindistan'ın en uzun deniz köprüsü Atal Setu, yılını Salı günü tamamlayacak. 21,8 km uzunluğundaki köprüyü her gün ortalama 22.689 araç kullanıyordu.
Mumbai Trans Harbor Link (MTHL) olarak da adlandırılan Hindistan'ın en uzun deniz köprüsü Atal Setu, yılını Salı günü tamamlayacak. 21,8 km uzunluğundaki köprüyü her gün ortalama 22.689 araç kullanıyordu. (ANI)
Mumbai Metropolitan Bölgesi'nin (MMR) ekonomisi üzerinde çarpan etkisi yaratacak bir altyapı projesi olarak lanse ediliyor. Açılışı 13 Ocak'ta Başbakan Narendra Modi tarafından yapıldı ve ertesi gün halka açıldı. Proje, Mumbai Metropolitan Bölgesi Kalkınma Otoritesi (MMRDA) tarafından inşa edildi, işletildi ve bakımı yapıldı.
Geçtiğimiz yıl Atal Setu, seyahat süresini kısaltmak için Mumbai ile Navi Mumbai arasında 83.06.009 aracın hareketini sağladı. Operasyonun ilk günü olan 14 Ocak 2024'te köprü, büyük ölçüde keyifle gezintiye çıkan sürücülerden oluşan 61.807 ile tek günlük en yüksek araç sayısını gördü. Bundan sonra trafik azaldı ve aydan aya dalgalanmaya devam etti. Köprüyü 83 milyon 6 bin 9 araçtan en çok binek araçlar 77 milyon 28 bin 149 araçla kullandı. Çok dingilli araçlar 1.99.636 (3 dingilli) ve 1.60.061 (4-6 dingilli) araçlarla açık ara ikinci sırada yer alırken, bunu 1.17.604 (1.17.604) ile otobüs veya çift dingilli araçlar, 99.660 (99.660) ile hafif ticari araç veya minibüsler takip ediyor.
Deniz bağlantısında üç özel ekip konuşlandırılmış olup trafiği izlemek, tıbbi yardım sağlamak, arızaları gidermek vb. için günün 24 saati hizmetinizdedir. İnşaatın maliyeti: ₹Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı'nın (JICA) mali desteğiyle 17.843 crore olan deniz trafiğinin 2021'de günlük 89.463 olacağı tahmin ediliyor. Ancak günlük ortalama sayı tahminin sadece dörtte biri olan 22.689'dur. Ve bu, eyalet hükümetinin geçiş ücretini %50 oranında düşürmesinden sonraydı. ₹500 ton ₹Açılışa kala binek araçlar için yolculuk günü başına 250 TL'lik yüksek kullanım ücreti, halkın eleştirilerine hedef oldu.
Bir STK olan Young Whistleblower Vakfı'ndan Jeetendra Ghadge, köprünün düşük kullanımıyla ilgili olarak, araç sayısının azlığının yüksek geçiş ücreti oranlarından ve ayrıca indirimli geçiş ücretleri ile Mumbai-Pune Ekspres Yolu gibi ana yollara yetersiz bağlantıdan kaynaklandığını söyledi. yüksek kalıyor ve yalnızca zengin insanlar için Uygun Fiyatlı.
Bu vesileyle konuşan MMRDA Büyükşehir Komiseri Sanjay Mukherjee, “Atal Setu'nun birinci yıl dönümü vesilesiyle, çabaları bu başarıyı mümkün kılan özverili ekiplerimize ve paydaşlarımıza şükranlarımı sunmak isterim.” Mumbai'yi dakikalar içinde erişilebilir hale getirerek bölgenin artan bağlantı ihtiyaçlarını karşılama konusunda kararlıyız.”
Başbakan Devendra Fadnavis yaptığı açıklamada, “Atal Setu sadece bir yıl içinde 88 lakh'tan fazla araç için işe gidip gelme deneyimini dönüştürdü ve bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasına önemli ölçüde katkıda bulundu.” dedi.
MMRDA, Atal Setu'yu Mumbai-Pune Otoyolu'na bağlamak için bir plan hazırladı. Planlanan yükseltilmiş yolun iki şehir arasındaki seyahat süresini daha da kısaltması amaçlanıyor.
Diğer uçta – köprünün Mumbai tarafında – onu Bandra-Worli deniz bağlantısına bağlamak için başka bir yükseltilmiş yol (Sewri-Worli) inşa edilecek. Bu, insanlara Mumbai'nin batı banliyölerine sinyalsiz seyahat imkanı sağlayacak.
Köprü açıldıktan sonra Navi Mumbai merkezli geliştirici Prajapati Group ofisini Vashi'den Panvel'e kaydırdı. Prajapati Group'un kurucu ortağı ve yöneticisi Raajesh Prajapati, “Güney Mumbai'den Panvel'e deniz yoluyla Vashi'den daha hızlı ulaşabiliyorum” dedi.
Mumbai Trans Harbor Link (MTHL) olarak da adlandırılan Hindistan'ın en uzun deniz köprüsü Atal Setu, yılını Salı günü tamamlayacak. 21,8 km uzunluğundaki köprüyü her gün ortalama 22.689 araç kullanıyordu. (ANI)
Mumbai Metropolitan Bölgesi'nin (MMR) ekonomisi üzerinde çarpan etkisi yaratacak bir altyapı projesi olarak lanse ediliyor. Açılışı 13 Ocak'ta Başbakan Narendra Modi tarafından yapıldı ve ertesi gün halka açıldı. Proje, Mumbai Metropolitan Bölgesi Kalkınma Otoritesi (MMRDA) tarafından inşa edildi, işletildi ve bakımı yapıldı.
Geçtiğimiz yıl Atal Setu, seyahat süresini kısaltmak için Mumbai ile Navi Mumbai arasında 83.06.009 aracın hareketini sağladı. Operasyonun ilk günü olan 14 Ocak 2024'te köprü, büyük ölçüde keyifle gezintiye çıkan sürücülerden oluşan 61.807 ile tek günlük en yüksek araç sayısını gördü. Bundan sonra trafik azaldı ve aydan aya dalgalanmaya devam etti. Köprüyü 83 milyon 6 bin 9 araçtan en çok binek araçlar 77 milyon 28 bin 149 araçla kullandı. Çok dingilli araçlar 1.99.636 (3 dingilli) ve 1.60.061 (4-6 dingilli) araçlarla açık ara ikinci sırada yer alırken, bunu 1.17.604 (1.17.604) ile otobüs veya çift dingilli araçlar, 99.660 (99.660) ile hafif ticari araç veya minibüsler takip ediyor.
Deniz bağlantısında üç özel ekip konuşlandırılmış olup trafiği izlemek, tıbbi yardım sağlamak, arızaları gidermek vb. için günün 24 saati hizmetinizdedir. İnşaatın maliyeti: ₹Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı'nın (JICA) mali desteğiyle 17.843 crore olan deniz trafiğinin 2021'de günlük 89.463 olacağı tahmin ediliyor. Ancak günlük ortalama sayı tahminin sadece dörtte biri olan 22.689'dur. Ve bu, eyalet hükümetinin geçiş ücretini %50 oranında düşürmesinden sonraydı. ₹500 ton ₹Açılışa kala binek araçlar için yolculuk günü başına 250 TL'lik yüksek kullanım ücreti, halkın eleştirilerine hedef oldu.
Bir STK olan Young Whistleblower Vakfı'ndan Jeetendra Ghadge, köprünün düşük kullanımıyla ilgili olarak, araç sayısının azlığının yüksek geçiş ücreti oranlarından ve ayrıca indirimli geçiş ücretleri ile Mumbai-Pune Ekspres Yolu gibi ana yollara yetersiz bağlantıdan kaynaklandığını söyledi. yüksek kalıyor ve yalnızca zengin insanlar için Uygun Fiyatlı.
Bu vesileyle konuşan MMRDA Büyükşehir Komiseri Sanjay Mukherjee, “Atal Setu'nun birinci yıl dönümü vesilesiyle, çabaları bu başarıyı mümkün kılan özverili ekiplerimize ve paydaşlarımıza şükranlarımı sunmak isterim.” Mumbai'yi dakikalar içinde erişilebilir hale getirerek bölgenin artan bağlantı ihtiyaçlarını karşılama konusunda kararlıyız.”
Başbakan Devendra Fadnavis yaptığı açıklamada, “Atal Setu sadece bir yıl içinde 88 lakh'tan fazla araç için işe gidip gelme deneyimini dönüştürdü ve bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasına önemli ölçüde katkıda bulundu.” dedi.
MMRDA, Atal Setu'yu Mumbai-Pune Otoyolu'na bağlamak için bir plan hazırladı. Planlanan yükseltilmiş yolun iki şehir arasındaki seyahat süresini daha da kısaltması amaçlanıyor.
Diğer uçta – köprünün Mumbai tarafında – onu Bandra-Worli deniz bağlantısına bağlamak için başka bir yükseltilmiş yol (Sewri-Worli) inşa edilecek. Bu, insanlara Mumbai'nin batı banliyölerine sinyalsiz seyahat imkanı sağlayacak.
Köprü açıldıktan sonra Navi Mumbai merkezli geliştirici Prajapati Group ofisini Vashi'den Panvel'e kaydırdı. Prajapati Group'un kurucu ortağı ve yöneticisi Raajesh Prajapati, “Güney Mumbai'den Panvel'e deniz yoluyla Vashi'den daha hızlı ulaşabiliyorum” dedi.